Projektā apgūst integrācijas metodes skolā

Projektā apgūst integrācijas metodes skolā

10. decembrī skolā, projekta “Dažādība kā izglītības un kopienas attīstības resurss” ietvaros, notika trīs atklātās stundas, kuru kopīgā tēma bija “Dažādība”. Skolas direktore Inese Ferstere klātesošos iepazīstināja ar projektu un situāciju skolā, jo katru gadu mācības uzsāk vairāki skolēni no citām valstīm.


Sākumskolas skolotāja Gunita Lūse bija aicinājusi kolēģus vērot vizuālās mākslas stundu. Stundā, ar dažādu metožu palīdzību tika pierādīts, ka dažādība ir svarīga gan mākslā, gan arī starp cilvēkiem. Skolēni pierādīja, ka sabiedrība, kurā ir dažādi cilvēki ir interesantāka un radošāka.
7.c klasē bija iespējams vērot mūzikas stundu, kurā skolotāja Alīna Aldaga ar skolēniem runāja par daudzveidību viduslaiku mūzikā. Arī šajā klasē skolēni nonāca pie secinājuma, ka daudzveidīgā pasaulē dzīvot ir interesantāk.
Vidusskolas posmā tika novadīta integrēta stunda, kuru bija sagatavojušas vēstures skolotāja Olga Ņefjodočkina, ģeogrāfijas skolotāja Natālija Gutova un ekonomikas skolotāja Jeļena Judina. Desmitās klases skolēniem bija jākliedē mīti un stereotipi par bēgļiem. Arī tas lieliski izdevās.
Analizējot stundas, saņēmām apliecinājumu, ka ar izglītojamajiem jārunā par sabiedrībā svarīgiem jautājumiem. Ja izvēlētas pareizās metodes, skolēni izprot šos aktuālos jautājumus.
Paldies kolēģiem no 2., 3., 5., 8. un 10. vidusskolas par stundu apmeklējumu un aktīvu iesaistīšanos diskusijā.


Seko mums

Iesakām

moodle.liepaja.edu.lv

registrs.liepaja.edu.lv

lip.lv/pieteikties

soma.lv

liepaja.lv izm.gov.lv visc.gov.lv visc.gov.lv